czwartek, 16 marca 2017

#45 Studniówka 2016 vs 2017

14.01.2016-27.01.2017r.
Studniówka Adriana i podróż w czasie do mojej. Jak wyglądaliśmy wtedy, a jak teraz? Zmieniliśmy się chociaż trochę? Warto wspomnieć i zestawić razem ze sobą te dwie eleganckie imprezki. Czas start :) zaczynam zabawę... 

27.01.2017r.
Zacznę od studniówki Adriana... Odbyła się w Hotelu Gromada, pierwszy raz w życiu byłam w środku. Nie sądziłam, że w Pile jest tak elegancki hotel :o przeżyłam szok. Budynek z zewnątrz wygląda jak zwykły cienki wieżowiec, a w środku wielkie hole z czerwonymi dywanami, itp. Wow! Tego roku studniówka wyglądała tak:

A my na niej prezentowaliśmy się następująco:


Cudowne zdjęcia... Nie muszę nic mówić, wyrażają wszystko...

14.01.2016r.
Moja studniówka odbyła w Hotelu Formie. Moja szkoła nie popisała się jak Adriana, ale to tak naprawdę mało ważne. Czas przenieść się o rok wstecz, na mój bal, z moim mężczyzną.



Mimo, że dwie studniówki dzieli rok, mają wiele ze sobą wspólnego.
  • Spędziliśmy je razem, ale też w gronie naszych przyjaciół.
  • Nie da się ukryć, że wciąż łączy nas ta sama wielka miłość, coraz silniejsza, z każdym dniem.
  • Dalej młodzi, piękni i zakochani.
  • Bardzo dobrze i całuśnie się bawiliśmy!
  • Wciąż go kocham i mogłabym z nim iść nie tylko na wszystkie studniówki świata, ale też i na jego koniec...
Pięknie jest być na dwóch studniówkach rok po roku razem, nic się nie zmieniło, to jest najpiękniejsze i najcenniejsze. To, że spędziłam ją ze swoją ukochaną osobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz