wtorek, 25 października 2016

#17 detale / zakupy

wrzesień 2016r.
Jedne z najważniejszych rzeczy, coś co wykańcza i nadaje charakteru w domu są ukochane detale, szczegóły, ozdóbki, itp. Cudownie malują wnętrza, a tym samym nasze życie.
Zdecydowanie stawiam na takie rzeczy. Uwielbiam mieszkania dopełnione małymi szczególikami, gdy wszystko ze sobą współgra i tworzy jedną, wielką, cudowną całość. Jak będę już zupełnie na swoim mój dom będzie przede wszystkim przytulny i całkowicie kompletny. Trochę czasu to zajmie, ale powoli do przodu, jak z każdym marzeniem :)

Jeszcze gdy byłam w Pile miałam przyjemność w pewnym okresie zakupić pare rzeczy powyżej! 
  • Srebrny zegarek z rzymskimi cyframi zamówiony przez allegro.
  • Świeczuszka z Pepco. Długo na nią polowałam, aż ją zdjęli i opłakiwałam, byłam załamana jak dziecko, któremu odebrano zabawkę! Jak ją ponownie ujrzałam w sklepie bez wahania udałam się z nią do kasy. Cudownie mi współgra z detalami na parapecie.
  • Złote okulary, również z Reserved. Przejęte na promocji.
  • Pod nimi znajduje się Narnia, czyli: pudełeczko/szkatułka na biżuterię taką jak kolczyki czy bransoletki. Jest zwykła, prosta, biała, ale też elegancka. Klasyczna.
  • Bransoletka z różowych kamyczków nabyta nad morzem. Idealna na lato.
  • "Piórniczek", w którym trzymam podręczne kosmetyki do make-upu, gdy gdzieś wychodzę (tak w razie awarii) np. tusz, ewentualne szminka i eye liner. Na pilniczek również znajduje się miejsce. Prosty, skromny, dzięki niemu już nic mi się nie miesza w torebce.

I najważniejsze dla mnie rzeczy:
  • Bluzkę z Reserved z napisem "You only fail when you stop trying". Można się domyśleć, że napis dość trafia do mnie, więc naprawdę bardzo lubię nosić tę bluzkę.
  • Szczotka do włosów marki IKOO. Innowacyjna, delikatnie rozczesuje włosy, nie wyrywając ich, Myślę, że jest warta swojej ceny, a znaleźć ją można w Rossmannie.
  • Książka Sherry Agrov "Dlaczego mężczyźni poślubiają zołzy"-mój faworyt ze wszystkich jakie posiadam. Jest to prezent imieninowy od mojego kochanego <3 przeczytałam i zdecydowanie przekłada się na życie, przydatna, pouczająca, zmienia nasze nastawienie i MYŚLENIE O SOBIE. Dużo mi ona dała i jestem wdzięczna mojemu chłopakowi, że mi ją kupił. Był to cel moich łowów od pewnego czasu i jak zwykle nie mogłam się zabrać do kupna. Także po raz kolejny: dziękuję Ci kochany!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz