czwartek, 22 grudnia 2016

#26 jadę na Święta!

21.12.2016r.
Jestem aktualnie w trasie do Piły i jestem najszczęśliwszą osobą na świecie! Jadę do mojego ukochanego i spędzę Święta z rodziną, ktorej nie widziałam od końca sierpnia...
Wyruszyłam o 7:49. Pakowałam się dwa dni, a wczoraj jeszcze byłam ostatni dzień w pracy. Od dzisiaj m urlop, aż do 29.12. włącznie! 30 i 31 w pracy, ale na Sylwestra Adrian przyjeżdża, więc plany się ułożyły cudownie, tym bardziej, ze 1-2.01 również mam wolne 😍
Bardzo stęskniłam się za wszystkimi, a wczoraj do domu wracałam w podskokach! Nie mogę się doczekać jak dojadę... a za dwa dni Wigilia! Niesamowity czas. Najpiekniejsze jest to, ze objadę rodzinkę i spędzę z nimi trochę czasu. Przygotowałam dla wszystkich drobne prezenty, jeszcze wymagają dopracowania, ale nie mogę się doczekać je podaruję!
Aktualnie czytam Trylogie Czarnego Maga, Trudi Canavan, jestem mega w to wkrecona i oczywiście wzięłam ze sobą drugi tom, żeby czytać po drodze. Wtedy już będę miała przeczytane wszystkie książki z mojej małej biblioteczki. Więc w drogę z książką w łapce! Czas iść na pociąg do Tczewa. Potem przesiadka w Chojnicach i witaj Piło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz