wtorek, 17 stycznia 2017

#31 Książkowe szaleństwo!

16.01.2016r.
Jest tyle książek, które chciałabym przeczytać, że to się w głowie nie mieści. Postanowiłam więc stworzyć mój własny "must have" książkowy z pozycjami, które chciałabym w przyszłości kupić i mieć moją własną biblioteczkę. Ale tyle tego jest, że muszę spisać by czegoś nie pominąć!
Zacznę od tego, że niektóre serie książek muszę skompletować.

  • Zaczęłam od trylogii "Czarnego Maga". Jestem w trakcie czytania 2 tomu, niesamowicie pozytywnie mnie zaskoczyła ta pozycja, jest to klimat jaki lubię, więc bardzo mnie wciągnęła. Brakowało mi drugiej części, którą nabyłam w Empiku :) teraz jestem szczęśliwą posiadaczką całej serii!
  • Kolejne, które muszę skompletować to: HARRY'EGO POTTER'A! Jestem mega fanką od malusieńkości. Dostałam trzy tomy w formie prezentów: "Komnatę Tajemnic", "Więźnia Askabanu" oraz "Czarę Ognia". Ostatnio wyszła kolejna część w formie scenariusza, a mianowicie "Przeklęte Dziecko", którą nabyłam sama. Więc brakuje tomów 1, 5, 6 i 7 :( Kocham Potter'a i naprawdę mam wielką nadzieję, że uda mi się w czasie zdobyć brakujących części i móc przenieść się do świata czarów jeszcze raz *.*
  • Mam do zebrania jeszcze parę tomów z "Darów Anioła", fantastyczna powieść, która porwała mnie niesamowicie! Niestety mam tylko dwie pierwsze części, które dostałam na Święta rok po roku.
  • Ostatnia seria to "Pięćdziesiąt twarzy Grey'a"! Mam drugi tom, czyli "Ciemniejsza strona Greya", który dostałam na 4 miesiąc związku od Adriana *.* przeczytałam już wszystkie, ale komplet trzeba mieć, a nie wybiórcze części.
Poza kompletowaniem jest MNÓSTWO, które bym pragnęła posiąść. Czas je zebrać do kupy, żeby nie uciekły z głowy.
  1. EAT PRETTY jedz i bądź piękna - Czyli wartościowa pozycja o tym jak zadbać o wygląd i zdrowie, nie poprzez aplikowanie sobie kolejnych super kremów czy suplementów diety, ale wykorzystując produkty spożywcze.
  2. HYGGE duńska sztuka szczęścia - książka o filozofii życia, która czyni Duńczyków najszczęśliwszym narodem na świecie. Opisuje chwile szczęścia, ciepła i bliskości, które możemy odnaleźć w najzwyklejszych sytuacjach. Tego chcę się uczyć, by cieszyć się każdym dniem jaki życie mi przyniesie.
  3. MÓZG I SERCE. Magiczny duet - książka mówi o tym, że w każdym z nas istnieje takie miejsce spokoju i piękna i można zaglądać do niego zawsze, gdy czuje się taką potrzebę. Wystarczy tylko otworzyć drzwi i wejść do środka.
  4. JAK PRZESTAŃ SIĘ MARTWIĆ I ZACZĄĆ ŻYĆ - Książka zawiera praktyczne wskazówki, jak pozbyć się obaw i lęków, jak znosić krytykę i wyciągać z niej wnioski, jak unikać zmęczenia i wyglądać młodo, jak wydłużyć dzień o godzinę czyli po prostu jak odnaleźć sens życia i jego smak. Również jest tom:
  5. JAK ZDOBYĆ PRZYJACIÓŁ I ZJEDNAĆ SOBIE LUDZI" tego samego autora. I cytując opis "Książka ułatwi swobodne poruszanie się w biznesie. Przyda się w życiu rodzinnym i towarzyskim. Sprawdziła się w wielu krajach świata. Z całą pewnością i w Polsce zyskają wszyscy, którzy ją przeczytają. Zawarte w niej reguły to nie tylko teoria. One działają magicznie. Wierz w to albo nie — ich stosowanie całkowicie odmieniło życie wielu ludzi". Czy nie interesujące?
Bardzo interesują mnie psychologiczne książki, które na swój sposób pokazują jak zrozumieć nas samych, dążyć do szczęścia, wyznaczać sobie cele i móc osiągnąć w życiu to czego się najbardziej pragnie. Chyba o to chodzi, żeby być szczęśliwym i zrealizowanym.
To jest tylko część książek, które z chęcią bym przeczytała. Na początek wyznaczam sobie za cel te książki do nabycia.Do przeczytania natomiast czekają na mnie: ostatni tom trylogii "Czarnego Maga", a potem zastanowię się nad kupnem następnych pozycji.
Kocham czytać i uwielbiam dowiadywać się o różnych zasadach, dzięki którym wszystko dookoła nas sprawnie funkcjonuje i szczęśliwie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz